مکس بورس عرضه اولیه جدید پیزد درج نماد گردید. - مکس بورس

عرضه اولیه جدید پیزد

به گزارش پرشین بورس و بر اساس اطلاعیه منتشره نماد شرکت مجتمع صنایع لاستیک یزد ( سهامی عام )  در فهرست نرخ های فرابورس ایران درج گردید تا عرضه اولیه پیزد در مسیر ورود به بازار سرمایه قرار گیرد.

عرضه اولیه جدید پیزد

در اطلاعیه منتشره آمده است ، بدینوسیله به اطلاع میرساند شرکت مجتمع صنایع لاستیک یزد (سهامی عام) پس از احراز کلیه شرایط پذیرش از تاریخ ۱۳۹۸/۰۹/۲۶ بعنوان دویست و ششمین نماد معاملاتی(یکصد و بیست و سومین شرکت در بازار دوم) در فهرست نرخ های فرابورس ایران با نماد پیزد درج گردید. مجتمع صنایع لاستیک یزد  در گروه لاستیک و پلاستیک و زیر گروه تولید تایر و بازسازی تایرهای پلاستیکی و با کد ۲۵۱۱ ثبت شده است.

عرضه اولیه جدید پیزد

 

معرفی مختصر شرکت

مجتمع صنایع لاستیک یزد در خرداد۱۳۶۴ در اداره ثبت شرکت های تهران ، به منظور ایجاد کارخانه ای برای تولید انواع تایر و تیوپ خودروهای سواری ، وانتی ، موتورسیکلت ، دوچرخه ، قطعات لاستیکی و ریکلیم رابر و اشتغال به امور تجارت ، فروش پخش لاستیک و دیگر فراورده های موضوع شرکت در داخل و خارج کشور ، واردات مواد اولیه و ماشین آلات تولیدی مربوطه و اقدام به هرگونه عملیات خدماتی و بازرگانی که بطور مستقیم یا غیر مستقیم با موضوع شرکت ارتباط داشته باشد ، تاسیس شده است.این شرکت تحت پوشش معاونت اجرای طرح های سازمان صنایع ملی ایران ، فعالیت خود را در زمینی به مساحت ۴۰ هکتار در جوار شهرک صنعتی یزد آغاز نمود.

 

واحد بازیافت کائوچو (ریکلیم رابر) به منظور تولید پودر لاستیک ، با طرفیت اسمی ۸٫۶۰۰ تن (۳٫۸۵۰ تن ریکلیم و ۴٫۷۵۰ تن پودر ریکلیم ) در شهریور ماه ۱۳۷۲ به بهره برداری رسید.این واحد در سال ۱۳۸۲ با تصویب هیات مدیره ی شرکت در ساختار یک شرکت مستقل ولی با ۱۰۰% مالکیت سهام بنام یزد تایر ، با نام شرکت فرآور لاستیک ایساتیس دارای فعالیت است.

واحد تولید انواع تایر و تیوپ دوچرخه و موتورسیکلت از سال ۱۳۷۴ با ظرفیت اسمی ۱۳٫۵۰۰ تن در سال با تکنولوژی IRC  کشور ژاپن ، پس از طی مراحل آزمایشی و دریافت پروانه تولید کاربرد علامت استاندارد ، به بهره برداری رسید.همچنین با اجرای طرح توسعه تولید تایر و تیوپ تایرهای بایاس سواری و وانتی ، به کمک تکنولوژی داخلی در سال ۱۳۷۶ ، ظرفیت اسمی به سطح ۱۸٫۰۰۰ تن در سال رسید.

 

فعالیت اصلی

ایجاد کارخانه جهت تولید انواع لاستیک توئی و رویی و لاستیک و لاتکسی و ریکلیم ، اشتغال به امور تجارت و فروش و پخش لاستیک و فرآوردهای موضوع شرکت در داخل و خارج،  واردات مواد اولیه و ماشین آلات تولیدی مربوطه و اقدام به هرگونه عملیات خدماتی و بازرگانی که بطور مستقیم یا غیر مستقیم با موضوع شرکت ارتباط داشته باشد و ارایه سرویس های لازم خدماتی به اشخاص دیگر در قبال دریافت حق الزحمه و شرکت فرعی آن عمدتا در زمینه های بازیافت و فراوری هرگونه ضایعات  تایر و تیوپ و لاستیک میباشد

 

موضوعات فرعی

-مشارکت در سرمایه گذاری و سرمایه سهام سایر شرکت ها

-ارایه مشاوره و خدمات فنی و اطلاعات مربوط در امر لاستیک و سایر صنایع مشابه و نظارت در اجرا ، نصب ، راه اندازی ماشین آلات و تاسیس کارخانه های مربوط به امر صنعت لاستیک.

سهامداران عمده پیزد

 

عرضه اولیه جدید پیزد

 

عملکرد مالی پیزد

 

عرضه اولیه جدید پیزد

اطلاعات تکمیلی عرضه اولیه جدید فروی و تاریخ عرضه بزودی از وبسایت پرشین بورس در اختیار شما کاربران گرامی قرار میگیرد.

از بخش عرضه اولیه در بالای وبسایت میتوانید به لیست کامل عرضه اولیه های جدید سال ۹۸+ جدول زمانبندی و تاریخ و تحلیل بنیادی نمادهای مذکور دسترسی داشته باشید.

تحلیل بنیادی پیزد بزودی از وبسایت پرشین بورس در اختیار کاربران گرامی قرار میگیرد.

برای مشاهده تاریخ این عرضه اینجا کلیک نماید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 99 views بار دسته بندی : اخبار بورس تاريخ : 11 سپتامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.