مکس بورس عرضه اولیه جدید کلر درج نماد گردید. - مکس بورس

عرضه اولیه جدید کلر

به گزارش پرشین بورس و بر اساس اطلاعیه منتشره نماد شرکت کلر پارس ( سهامی عام )  در فهرست نرخ های فرابورس ایران درج گردید تا عرضه اولیه کلر در مسیر ورود به بازار سرمایه قرار گیرد.

عرضه اولیه جدید کلر

در اطلاعیه منتشره آمده است ، بدینوسیله به اطلاع میرساند شرکت کلر پارس (سهامی عام) پس از احراز کلیه شرایط پذیرش از تاریخ ۱۳۹۸/۱۰/۰۸ بعنوان دویست و هفتمین نماد معاملاتی(یکصد و بیست و چهارمین شرکت در بازار دوم) در فهرست نرخ های فرابورس ایران با نماد کلر درج گردید. کلر پارس  در گروه محصولات شیمیایی  و زیر گروه تولید مواد شیمیایی پایه به جز کود و با کد ۱۱۶۸۴ ثبت شده است.

 

 

عرضه اولیه جدید کلر

معرفی شرکت کلر پارس

شركت كلرپارس در تاريخ ١٣٦٦/٧/٤ توسط وزارت نیرو برای تامین کلر شرکت های آب و فاضلاب ، در شهرستان تبریز تاسيس و تحت شماره ٤٤٨٩ در ثبت شركت های تبريز به ثبت رسيد. پس‌از اخذ موافقت اصولی در زمينه توليد كلر و مشتقات آن و سود سوز آور از وزارت صنايع در تاريخ ١٣٦٦/٩/٢٦ فعاليت پروژه آغاز و با معرفی فروشنده خارجی ماشين‌ آلات وتجهيزات توليدكلر و سود از سوی وزارت نيرو كه از طريق مناقصه بين المللی صورت پذيرفت شركت دنورا از كشور ايتاليا به مجريان پروژه معرفی و شروع به كار نمود. فعاليت پروژه از اواسط سال ٧٢ با فعاليت عملياتی ساخت وساز و نصب ماشين‌آلات آغاز و پس از رفع مشكلات و موانع اجرایی در نيمه دوم سال ١٣٧٧ همزمان با حضور رياست محترم جمهوری وقت ايران بهره برداری از شركت كلرپارس آغاز گرديد.

اجرای طرح های توسعه کلرپارس از ابتدای بهره برداری آغاز و با توسعه مساحت کارخانه به ۲۱ هکتار، اینک ظرفیت تولید کلر از ۲۰ تن به بیش از ۵۰ تن در روز افزایش یافته و روند رو به رشد آن به همراه تنوع تولید در صنایع پایین دستی همواره جزو برنامه اصلی و استراتژیک شرکت می باشد . موقعیت جغرافیایی ایده ال کلرپارس به لحاظ قرار گرفتن در مجاورت آزاد راه و مسیر ریلی سراسری و با بهره گیری از ناوگان تخصصی مواد شیمیایی ، حمل سالانه بیش از ۶۵۰۰۰ تن محصولات تولیدی این شرکت را علاوه بر گستره کشور ، به سایر کشورهای هدف صادراتی را نیز تسهیل و تسریع می نماید .

شرکت کلر پارس با دریافت و به روز رسانی گواهینامه های داخلی و بین المللی از قبیل پروانه های کاربرد علامت استاندارد برای کلیه محصولات و خدمات از سوی سازمان استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران ، پروانه بهداشتی ساخت از سازمان غذا و دارو و گواهینامه های ISO 9001/2008 برای مدیریت کیفیت محصولات ، ISO 14001/2004 برای مدیریت زیست محیطی، OHSAS 18001/2007 برای سیستمهای ایمنی از شرکت “ TÜV inter-cert ” آلمان ، همواره در جهت افزایش رضایت مشتریان خود حرکت نموده و با دارا بودن آزمایشگاهی مجهز و منحصر به فرد در شمال غرب کشور با اخذ استاندارد ISO 17025 و گواهینامه آزمایشگاه همکار سازمان استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران ، خدمات آزمایشگاهی را علاوه بر کارخانه به سایر صاحبان صنایع نیز ارائه می نماید .

محصولات کلرپارس در صنایعی نظیر آب و فاضلاب ، شوینده و بهداشتی ، نیروگاه ها ، دارویی و غذایی، پتروشیمی ، پالایشگاه نفت و گاز ، رنگ سازی ، کاغذ سازی و نساجی مصرف میشود .


استفاده از آخرین تکنولوژی دوستار محیط زیست (تکنولوژی ممبرانی) در تولید کلر و سود سوز آور ،باعث شده تولیدات شرکت عاری از هرگونه ناخالصی جیوه و دوستدار محیط زیست باشد که این مزیت بسیار ارزشمندی برای محصولات این شرکت محسوب میگردد . شرکت کلرپارس افتخار دارد علاوه بر تامین بخش عمده ای از نیازهای کشور، محصولات تولیدی خود را به بیش از ۲۶ کشور جهان صادر نماید .

ترکیب سهامداران کلر پارس

بابت کیفیت پایین عکس های مطلب ، صمیمانه از کاربران گرامی پوزش میطلبیم.در صورت بارگذاری فایل های جدید از سوی شرکت در سامانه کدال ، اقدام به بارگذاری عکس هایی با کیفیت بالاتر میگردد.

عرضه اولیه جدید کلر

محصولات تولیدی شرکت کلر پارس

عرضه اولیه جدید کلر

عملکرد مالی شرکت کلر پارس

عرضه اولیه جدید کلر

نمودار وضعیت فروش شرکت در ۵ سال گذشته

 

 

عرضه اولیه جدید کلر

 

افزایش مبلغ فروش در سال ۱۳۹۷ عمدتا به علت ادغام با شرکت فرآیند گستر تامین و اضافه شدن محصول آب اکسیژنه در این سال و فروش به مبلغ ۵۱۳٫۰۱۶ میلیون ریال و همچنین افزایش نرخ محصولات است.

صورت سود و زیان شرکت کلر پارس

 

 

عرضه اولیه جدید کلر

 

سرمایه گذاری های بلند مدت شرکت

 

عرضه اولیه جدید کلر

 

اطلاعات تکمیلی عرضه اولیه جدید کلر و تاریخ عرضه بزودی از وبسایت پرشین بورس در اختیار شما کاربران گرامی قرار میگیرد.

از بخش عرضه اولیه در بالای وبسایت میتوانید به لیست کامل عرضه اولیه های جدید سال ۹۸+ جدول زمانبندی و تاریخ و تحلیل بنیادی نمادهای مذکور دسترسی داشته باشید.

تحلیل بنیادی کلر بزودی از وبسایت پرشین بورس در اختیار کاربران گرامی قرار میگیرد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 169 views بار دسته بندی : اخبار بورس تاريخ : 11 سپتامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.