مکس بورس عرضه اولیه رافزا در روز سه شنبه مورخ 1399/04/24 - مکس بورس

عرضه اولیه رافزا

به گزارش پرشین بورس و بر اساس اطلاعیه منتشره عرضه اولیه شرکت رایان هم افزا با نماد  رافزا در روز روز سه شنبه مورخ ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ در بازار سرمایه ایران صورت میگیرد.در ادامه مطلب با جزییات این عرضه با ما همراه باشید.

به گزارش پرشین بورس روز سه شنبه مورخ ۱۳۹۹/۰۴/۲۴  تعداد ۳۰٫۰۰۰٫۰۰۰ میلیون سهم  از سهام شرکت رایان هم افزا بعنوان دویست و دهمین نماد معاملاتی (یکصد و بیست و هفتمین شرکت در بازار دوم) در فهرست نرخ های فرابورس ایران با نماد رافزا  عرضه اولیه خواهد شد.. رایان هم افزا در گروه رایانه و فعالیت های وابسته به آن  و زیر گروه مشاوره و تهیه نرم افزار  با کد ۷۲۲۰ ثبت شده است.مشخصات عرضه به شرح تصویر ذیل است.

 

عرضه اولیه رافزا

 

 

به گزارش پرشین بورس ، شرکت رایان هم افزا با نماد رافزا  و تعداد کل سهام ۲۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ (دویست میلیون سهم ) و تعداد کل سهام قابل عرضه در عرضه اولیه به مقدار ۳۰٫۰۰۰٫۰۰۰ میلیون سهم (معادل ۱۵ درصد کل سهام) با قیمت هر سهم ۲۴٫۵۰۰ تا ۲۵٫۰۰۰ ریال در روز سه شنبه مورخ ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ عرضه اولیه خواهد شد.از کل سهام قابل عرضه تعداد  ۲۶٫۰۰۰٫۰۰۰ سهم قابل عرضه به عموم در روز عرضه اولیه خواهد بود و مقدار ۴٫۰۰۰٫۰۰۰  سهم نیز در روز پس از عرضه به صندوق های سرمایه گذاری عرضه خواهد شد.

براساس اطلاعیه مندرجه , حداکثر سهام قابل خرید برای هر شخص حقیقی و حقوقی در عرضه اولیه رافزا ، ۲۰ سهم خواهد بود که با فرض سقف قیمتی برای این عرضه و تعلق ۲۰ سهم به هر کد مبلغ  ۵۰۰٫۰۰۰ ریال برای شرکت در عرضه اولیه مورد نیاز خواهد بود.

 

متعهدین خرید و سقف تعهد خرید

شرکت تامین سرمایه لوتوس پارسیان (سهامی عام ) به میزان ۳۳٫۳۳ درصد از سهام قابل عرضه در روز عرضه اولیه و شرکت تامین سرمایه امید (سهامی عام ) به میزان ۱۶٫۶۷ درصد از سهام قابل عرضه در روز عرضه اولیه

 

مبلغ تقریبی مورد نیاز برای مشارکت در عرضه اولیه رافزا

 

-با فرض مشارکت ۳٫۰ میلیون کد معاملاتی مقدار سهام تخصیص یافته به هر کد به تعداد ۸٫۰ سهم خواهد بود که در سقف قیمتی مبلغ ۲۰۰٫۰۰۰ ریال نیاز خواهد بود.

-با فرض مشارکت ۴٫۵ میلیون کد معاملاتی مقدار سهام تخصیص یافته به هر کد به تعداد ۵٫۰ سهم خواهد بود که در سقف قیمتی مبلغ ۱۲۵٫۰۰۰ ریال نیاز خواهد بود.

تحلیل بنیادی رافزا بزودی از وبسایت پرشین بورس در اختیار کاربران گرامی قرار میگیرد.

برای آشنایی با شرکت ، سهامداران عمده و عملکرد مالی شرکت اینجا کلیک نمایید.

با استفاده از نرم افزار تحلیل بنیادی وبسایت پرشین بورس شما نیز میتوانید این نماد را تحلیل بنیادی نمایید. برای دسترسی به لینک نرم افزار تحلیل بنیادی اینجا کلیک نماید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 259 views بار دسته بندی : اخبار بورس تاريخ : 11 سپتامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.