مکس بورس عرضه اولیه شصدف در روز چهارشنبه مورخ 1398/12/14 - مکس بورس

عرضه اولیه شصدف

به گزارش پرشین بورس و بر اساس اطلاعیه منتشره عرضه اولیه نماد شرکت صنعتی دوده فام با نماد شصدف در روز چهارشنبه مورخ ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ در بازار سرمایه ایران صورت میگیرد.در ادامه مطلب با جزییات این عرضه با ما همراه باشید.

چهارشنبه مورخ ۱۳۹۸/۱۲/۱۴  تعداد ۳۴٫۰۰۰٫۰۰۰ میلیون سهم معادل ۱۷ درصد از سهام شرکت صنعتی دوده فام به عنوان دویست و دومین نماد معاملاتی(یکصد و نوزدهمین شرکت در بازار دوم) برای اولین بار پس از پذیرش و درج نام شرکت در فهرست شرکت‌های پذیرفته شده  در گروه محصولات شیمیایی و زیر گروه تولید سایر محصولات شیمیایی و با کد ۴۴۲۹ در فهرست نرخ‌های بازار دوم و در نماد “شصدف ” به شیوه ثبت سفارش جهت کشف قیمت عرضه خواهد شد. مشخصات عرضه به شرح تصویر می باشد.

عرضه اولیه شصدف

 

به گزارش پرشین بورس ، شرکت صنعتی دوده فام با نماد شصدف و تعداد کل سهام ۲۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ (دویست میلیون سهم ) و تعداد کل سهام قابل عرضه در عرضه اولیه به مقدار ۳۴٫۰۰۰٫۰۰۰ میلیون سهم (۱۷درصد کل سهام) با قیمت هر سهم ۱۹٫۰۰۰ تا ۱۹٫۹۰۰ ریال در چهارشنبه مورخ ۱۳۹۸/۱۲/۱۴  عرضه اولیه خواهد شد.

-متعهدین خرید و سقف تعهد خرید : شرکت کارگزاری بورس بهگزین (سهامی خاص) و شرکت مادر تخصصی مالی و سرمایه گذاری سینا (سهامی عام) هر یک به میزان ۲۵ درصد سهام قابل عرضه در روز عرضه اولیه

مدیر عرضه نیز شرکت کارگزاری بورس بهگزین خواهد بود.

-براساس اطلاعیه مندرجه , حداکثر سهام قابل خرید برای هر شخص حقیقی و حقوقی در عرضه اولیه شصدف، ۶۰ سهم خواهد بود که با فرض سقف قیمتی برای این عرضه و تعلق ۶۰ سهم به هر کد مبلغ  ۱٫۱۹۴٫۰۰۰ ریال برای شرکت در عرضه اولیه مورد نیاز خواهد بود.

 

مبلغ تقریبی مورد نیاز برای مشارکت در عرضه اولیه شصدف

 

-با فرض مشارکت ۱٫۵ میلیون کد معاملاتی مقدار سهام تخصیص یافته به هر کد به تعداد ۲۲ سهم خواهد بود که در سقف قیمتی مبلغ ۴۳۷٫۸۰۰ ریال نیاز خواهد بود.

تحلیل بنیادی شصدف بزودی از وبسایت پرشین بورس در اختیار کاربران گرامی قرار میگیرد.

برای آشنایی با شرکت ، سهامداران عمده و عملکرد مالی شرکت اینجا کلیک نمایید.

با استفاده از نرم افزار تحلیل بنیادی وبسایت پرشین بورس شما نیز میتوانید این نماد را تحلیل بنیادی نمایید. برای دسترسی به لینک نرم افزار تحلیل بنیادی اینجا کلیک نماید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 340 views بار دسته بندی : اخبار بورس تاريخ : 11 سپتامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.