مکس بورس عرضه اولیه شگویا در روز شنبه مورخ 1398/12/17 - مکس بورس

عرضه اولیه شگویا

به گزارش پرشین بورس و بر اساس اطلاعیه منتشره عرضه اولیه نماد شرکت پتروشیمی شهید تندگویان ( سهامی عام ) با نماد شگویا  در روز شنبه مورخ ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ در بازار سرمایه ایران صورت میگیرد.در ادامه مطلب با جزییات این عرضه با ما همراه باشید.

شنبه مورخ ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ تعداد ۲٫۰۶۰٫۳۵۹٫۲۷۶ میلیون سهم  از سهام شرکت پتروشیمی شهید تندگویان بعنوان دویست و یازدهمین نماد معاملاتی(یکصد و بیست و هشتمین شرکت در بازار دوم) پذیرفته شده برای اولین بار پس از پذیرش و درج نام شرکت در فهرست شرکت‌های پذیرفته شده در فرابورس در بخش گروه مواد شیمیایی  و زیر گروه تولید مواد شیمیایی به جز کود  با کد ۴۴۱۱  در نماد “شگویا ” به شیوه ثبت سفارش جهت کشف قیمت عرضه اولیه خواهد شد. مشخصات عرضه به شرح تصویر می باشد.

عرضه اولیه شگویا

 

 

مشخصات عرضه به صندوق ها در روز پس ازعرضه اولیه 

-حداکثر ضریب تخصیص صندوق به ازای هر دارنده واحد صندوق :

-تعداد کل سهام قابل عرضه به صندوق ها در روز پس از عرضه اولیه :۲۴۱۵٫۶۱۸۹۹۴ سهم

-صندوق های سرمایه گذاری در سهام :۸۰۰

-صندوق های  سرمایه گذاری مختلط :۴۰۰

-صندوق های سرمایه گذاری با درآمد ثابت :۸۵

به گزارش پرشین بورس ،  شرکت پتروشیمی شهید تندگویان ( سهامی عام ) با نماد شگویا و تعداد کل سهام ۲۳٫۹۵۷٫۶۶۶٫۰۰۰ (۲۳ میلیارد سهم ) و تعداد کل سهام قابل عرضه در عرضه اولیه به مقدار ۲٫۰۶۰٫۳۵۹٫۲۷۶ میلیون سهم با قیمت هر سهم ۴۰۰۰ تا ۴۳۸۰ ریال در روز شنبه مورخ ۱۳۹۸/۱۲/۱۷  عرضه اولیه خواهد شد.

-متعهدین خرید و سقف تعهد خرید : شرکت گروه توسه مالی مهر آیندگان (سهامی عام)  به میزان ۵۰ درصد سهام قابل عرضه در عرضه اولیه سهام خواهد بود.مدیر عرضه نیز شرکت گارگزاری خبرگان سهام (سهامی خاص) خواهد بود.

 

-براساس اطلاعیه مندرجه , حداکثر سهام قابل خرید برای هر شخص حقیقی و حقوقی در عرضه اولیه شگویا ۳۰۰۰ سهم خواهد بود که با فرض سقف قیمتی برای این عرضه و تعلق ۳۰۰۰ سهم به هر کد مبلغ  ۱۳٫۱۴۰٫۰۰۰ ریال برای شرکت در عرضه اولیه مورد نیاز خواهد بود.

 

مبلغ تقریبی مورد نیاز برای مشارکت در عرضه اولیه شگویا

 

-با فرض مشارکت ۱٫۵ میلیون کد مقدار سهام تخصیص یافته به هر کد به تعداد ۱۳۷۳ سهم خواهد بود که در سقف قیمتی مبلغ ۶٫۰۰۰٫۶۰۰ ریال نیاز خواهد بود.

-با فرض مشارکت ۱٫۶ میلیون کد مقدار سهام تخصیص یافته به هر کد به تعداد ۱۲۸۷ سهم خواهد بود که در سقف قیمتی مبلغ ۵٫۶۳۷٫۰۶۰ ریال نیاز خواهد بود.

-با فرض مشارکت ۱٫۷ میلیون کد مقدار سهام تخصیص یافته به هر کد به تعداد ۱۲۱۱ سهم خواهد بود که در سقف قیمتی مبلغ ۵٫۳۰۴٫۱۸۰ ریال نیاز خواهد بود.

تحلیل بنیادی شگویا بزودی از وبسایت پرشین بورس در اختیار کاربران گرامی قرار میگیرد.

برای آشنایی با شرکت ، سهامداران عمده و عملکرد مالی شرکت اینجا کلیک نمایید.

با استفاده از نرم افزار تحلیل بنیادی وبسایت پرشین بورس شما نیز میتوانید این نماد را تحلیل بنیادی نمایید. برای دسترسی به لینک نرم افزار تحلیل بنیادی اینجا کلیک نماید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 317 views بار دسته بندی : اخبار بورس تاريخ : 11 سپتامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.