مکس بورس عرضه اولیه وآوا در روز چهارشنبه مورخ 1398/08/01 - مکس بورس

عرضه اولیه وآوا

عرضه اولیه سهام وآوا در روز چهارشنبه مورخ ۱۳۹۸/۰۸/۰۱ در بازار سرمایه ایران صورت میگیرد.

در اطلاعیه منتشره فرابورس آمده است که به استناد پذیرش سهام  شرکت سرمایه گذاری آوا نوین (سهامی عام) در تاریخ ۱۳۹۸/۰۵/۱۲ توسط هیات محترم پذیرش اوراق بهادار در فرابورس ایران به اطلاع میرساند ، سهام عرضه اولیه وآوا، توسط سهامدار عمده در روز عرضه اولیه به روش ثبت سفارش به عموم  در نماد وآوا عرضه میشود.  سرمایه گذاری آوا نوین در گروه سرمایه گذاری ها  و زیر گروه تولید سایر واسطه های مالی  و با کد ۵۶۹۹ ثبت شده است.

به گزارش پرشین بورس ، شرکت سرمایه گذاری آوا نوین با نماد وآوا و تعداد کل سهام ۶۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰  (۶۰۰ میلیون سهم ) و تعداد کل سهام قابل عرضه در عرضه اولیه وآوا به مقدار ۱۵۰٫۰۰۰٫۰۰۰ میلیون سهم (۲۵ درصد کل سهام) با قیمت هر سهم ۲۱۰۰ تا ۲۱۶۰ ریال در روز چهارشنبه مورخ ۱۳۹۸/۰۸/۰۱ ، عرضه اولیه خواهد شد.

-متعهدین خرید و سقف تعهد خرید : صندوق سرمایه گذاری نگین رفاه به میزان ۲۰ درصد سهام قابل عرضه ، صندوق سرمایه گذاری گنجینه رفاه به میزان ۲۰ درصد سهام قابل عرضه و صندوق سرمایه گذاری بانک توسعه تعاون به میزان ۱۰ درصد سهام قابل عرضه در عرضه اولیه

-مدیر عرضه نیز شرکت بانک رفاه کارگران ( سهامی خاص) خواهد بود.

 

-براساس اطلاعیه مندرجه , حداکثر سهام قابل خرید برای هر شخص حقیقی و حقوقی در عرضه اولیه وآوا  ۲۵۰ سهم خواهد بود که با فرض سقف قیمتی برای این عرضه و تعلق ۲۵۰ سهم به هر کد مبلغ  ۵۴۰٫۰۰۰ ریال برای شرکت در عرضه اولیه مورد نیاز خواهد بود.

 

مبلغ تقریبی مورد نیاز برای مشارکت در عرضه اولیه وآوا 

 

 

-با فرض مشارکت ۸۵۰ هزار کد مقدار سهام تخصیص یافته به هر کد به تعداد ۱۷۶ سهم خواهد بود که در سقف قیمتی مبلغ ۳۸۰٫۱۶۰ ریال نیاز خواهد بود.

-با فرض مشارکت ۹۴۰ هزار کد مقدار سهام تخصیص یافته به هر کد به تعداد ۱۵۹ سهم خواهد بود که در سقف قیمتی مبلغ ۳۴۳٫۴۴۰ ریال نیاز خواهد بود.

-با فرض مشارکت ۱ میلیون کد مقدار سهام تخصیص یافته به هر کد به تعداد ۱۵۰ سهم خواهد بود که در سقف قیمتی مبلغ ۳۲۴٫۰۰۰ ریال نیاز خواهد بود.

 

تحلیل بنیادی وآوا بزودی از وبسایت پرشین بورس در اختیار کاربران گرامی قرار میگیرد.

برای آشنایی با شرکت ، سهامداران عمده و عملکرد مالی شرکت اینجا کلیک نمایید.

 

با استفاده از نرم افزار تحلیل بنیادی وبسایت پرشین بورس شما نیز میتوانید این نماد را تحلیل بنیادی نمایید. برای دسترسی به لینک نرم افزار تحلیل بنیادی اینجا کلیک نماید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 410 views بار دسته بندی : اخبار بورس تاريخ : 11 سپتامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.