مکس بورس عرضه اولیه ومهان در روز دوشنبه مورخ 1398/11/21 - مکس بورس

عرضه اولیه ومهان

عرضه اولیه سهام شرکت گروه توسعه مالی مهر آیندگان  با نماد ومهان در روز دوشنبه مورخ ۱۳۹۸/۱۱/۲۱ در بازار سرمایه ایران صورت میگیرد.در ادامه مطلب با سیر تا پیاز این عرضه با ما همراه باشید.

در اطلاعیه منتشره فرابورس آمده است که به استناد پذیرش سهام شرکت گروه توسعه مالی مهر آیندگان (سهامی عام) در تاریخ ۱۳۹۷/۱۲/۰۵ توسط هیات محترم پذیرش اوراق بهادار در فرابورس ایران به اطلاع میرساند ، سهام ومهان ، توسط سهامدار عمده در روز عرضه اولیه به روش ثبت سفارش به عموم در نماد مذکور عرضه میشود. توسعه مالی مهر آیندگان در گروه سرمایه گذاری ها و زیر گروه سایر واسطه های مالی  و با کد ۱۱۲۵۹ ثبت شده است.

 

عرضه اولیه ومهان

به گزارش پرشین بورس ، گروه توسعه مالی مهر آیندگان با نماد ومهان و تعداد کل سهام ۱۰٫۰۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰(۱۰ میلیارد سهم ) و تعداد کل سهام قابل عرضه در عرضه اولیه به مقدار ۵۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ میلیون سهم (۵درصد کل سهام) با قیمت هر سهم ۵۱۵۰ تا ۵۶۲۵ ریال در روز دوشنبه مورخ ۱۳۹۸/۱۱/۲۱  عرضه اولیه خواهد شد.

-متعهدین خرید و سقف تعهد خرید : شرکت گروه پتروشیمی تابان فردا (سهامی عام) به میزان ۵۰ درصد سهام قابل عرضه در عرضه اولیه سهام خواهد بود.مدیر عرضه نیزشرکت کارگزاری خبرگان سهام (سهامی خاص) خواهد بود.

 

-براساس اطلاعیه مندرجه , حداکثر سهام قابل خرید برای هر شخص حقیقی و حقوقی در عرضه اولیه ومهان ۵۰۰ سهم خواهد بود که با فرض سقف قیمتی برای این عرضه و تعلق ۵۰۰ سهم به هر کد مبلغ  ۲٫۸۱۲٫۵۰۰ ریال برای شرکت در عرضه اولیه مورد نیاز خواهد بود.

 

مبلغ تقریبی مورد نیاز برای مشارکت در عرضه اولیه ومهان

 

-با فرض مشارکت ۱ میلیون کد مقدار سهام تخصیص یافته به هر کد به تعداد ۵۰۰ سهم خواهد بود که در سقف قیمتی مبلغ ۲٫۸۱۲٫۵۰۰ ریال نیاز خواهد بود.

-با فرض مشارکت ۱٫۲۰۰٫۰۰۰ هزار کد مقدار سهام تخصیص یافته به هر کد به تعداد ۴۱۶ سهم خواهد بود که در سقف قیمتی مبلغ ۲٫۳۴۰٫۰۰۰  ریال نیاز خواهد بود.

-با فرض مشارکت ۱٫۴۰۰٫۰۰۰ هزار کد مقدار سهام تخصیص یافته به هر کد به تعداد ۳۵۷ سهم خواهد بود که در سقف قیمتی مبلغ ۲٫۰۰۸٫۱۲۵ ریال نیاز خواهد بود.

 

تحلیل بنیادی ومهان بزودی از وبسایت پرشین بورس در اختیار کاربران گرامی قرار میگیرد.

برای آشنایی با شرکت ، سهامداران عمده و عملکرد مالی شرکت اینجا کلیک نمایید.

با استفاده از نرم افزار تحلیل بنیادی وبسایت پرشین بورس شما نیز میتوانید این نماد را تحلیل بنیادی نمایید. برای دسترسی به لینک نرم افزار تحلیل بنیادی اینجا کلیک نماید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 130 views بار دسته بندی : اخبار بورس تاريخ : 11 سپتامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.