مکس بورس عرضه اولیه گدنا بزودی در فرابورس کلید میخورد. - مکس بورس

عرضه اولیه گدنا

به گزارش پرشین بورس ، شرکت تهیه و توزیع غذای دنا آفرین فدک با نماد گدنا امروز مورخ ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ در فهرست نرخ‌های فرابورس ایران درج گردید تا این نماد نیز به لیست عرضه های اولیه ۱۳۹۹ بورس تهران افزوده شود.در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا با این عرضه اولیه بیشتر آشنا شویم.

برای مشاهده تاریخ این عرضه اینجا کلیک نمایید.

به گزارش پرشین بورس در اطلاعیه منتشره آمده است ، بدینوسیله به اطلاع میرساند شرکت تهیه و توزیع غذای دنا آفرین فدک (سهامی عام) پس از احراز کلیه شرایط پذیرش از تاریخ ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ بعنوان دویست و بیستمین نماد معاملاتی(یکصد وسی و دومین  شرکت در بازار دوم ) در فهرست نرخ های فرابورس ایران با نماد گدنا درج گردید. شرکت تهیه و توزیع غذای دنا آفرین فدک در گروه هتل و رستوران ثبت شده است.

 

عرضه اولیه گدنا

 

معرفی مختصر شرکت

کترینــگ دونــا در ســال ۱۳۹۴تاســیس شــد. ایــن شرکــت حاصــل سرمایــه گــذاری مشــترک هولدینــگ هـای اقتصـادی فـدک از ایـران و دونهـازر از اتریـش میباشـد. هـم اکنـون، هولدینـگ اتریشـی دونهـازر یکـی از برجسـته تریـن کترینگهـای قـاره سـبز اسـت. اولیـن کارخانـه کترینـگ دونـا، در محوطـه راه آهـن تهـران، در فضایـی بـه مسـاحت  ۵۰۰۰مترمربـع با امـکان تولیـد روزانـه  ۴۰٫۰۰۰وعـده غذایـی شروع به کار کـرده اسـت. ایـن کارخانـه در حـال حـاضر، بزرگریـن و مجهزتریـن کترینـگ ایرانـی مـی باشـد. زیرسـاخت هــای ایــن کترینــگ براســاس اســتانداردهای بیــن المللــی طراحــی و ایجــاد شــده اســت. طراحــی مــدرن نمـای بیرونـی سـاختمان کترینـگ دونـا، بـه گونـه ای اسـت کـه بـه فضـای راه آهـن تهـران روحـی تـازه بخشـیده اسـت. مدیـران اتریشـی ایـن کترینـگ، تمـام بخشهـای اجرایـی، تامیـن و پشـتیبانی، طبـخ و سرویس دهـی را تحـت کنـترل و نظـارت مسـتمر دارنـد. مدیـر کارخانـه و سرآشـپز ایـن کترینـگ اتریشـی هسـتند و از نـام آورتریـن مدیـران و آشـپزان جهانـی مـی باشـند.

کترینگ دونا حاصل جذب سرمایه گذار مستقیم خارجی گروه دون هاوزر از اتریش با مشارکت ۵۰ درصدی روه ارزش آفرینان فدک (گروه اقتصادی فدک) از ایران میباشد.متاسفانه پس از گذشت نردیک به یک قرن از ایجاد صنعت ریلی در ایران ، هیچ کترینگ ویژه ریلی ایجاد نشده بود و تجربه ای نیز در این خصوص وجود نداشت لذا پس از بررسی ها و مذاکرات با شرکت های معتبر بین المللی نهایتا تفاهم نامه ای با یکی از معتبرترین و با کیفیت ترین کترینگ های کشور اتریش جهت سرمایه گذاری مشترک برای احداث اولین کترینگ ریلی خاورمیانه در ایران منعقد شد.۰بدین ترتیب زنجیره خدمات درجه یک مسافرت ریلی که در گروه اقتصادی فدک در قالب قطارهای ۵ ستاره فدک دنبال می شد با احداث یک کترینگ استاندارد  مدرن ریلی امکان پذیر شد.

این تفاهم نامه پس از مذاکرات حقوقی ، قانونی و اقتصادی سنگین و در دوره ای که هنوز تحریم ها برقرار بود و  پیش از به نتیجه رسیدن مذاکرات برجام در اوایل سال ۱۳۹۴ منجر به انعقاد قرارداد مشارکت سهامدرای ۵۰ درصدی در قالب یک چوینت ونچر ایرانی – اتریشی شد.don یک شرکت بین المللی است که طیف وسیعی از خدمات را در حوزه های مختلف گترینگی ارایه میدهد.تمرکز اصلی این گروه در سفارشی سازی خدمات پذیرایی و تلاش برای ارایه طعم و مزه مناسب برای مشتریان است.

 

سهامداران عمده شرکت

عرضه اولیه گدنا

 

 

عملکرد مالی شرکت

 

عرضه اولیه گدنا

این مطلب بروزرسانی خواهد شد.

برای مشاهده لیست عرضه های اولیه ۱۳۹۹ بورس ایران ، اینجا کلیک نمایید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 332 views بار دسته بندی : اخبار بورس تاريخ : 11 سپتامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.