مکس بورس قابلیت جدید واتساپ برای اتصال کاربران به هدست های VR - مکس بورس

واتساپ به تازگی نسخه بتای جدید خود، با شماره ۲٫۲۳٫۱۳٫۶ را در فروشگاه گوگل پلی برای کاربران اندروید منتشر کرده است و ویژگی جدیدی را که به زودی به صورت رسمی در دسترس خواهد بود، در این نسخه معرفی شده است. این توسعه هیجان انگیز نشان می دهد که واتساپ به زودی گزینه اتصال حساب های موجود با هدست واقعیت مجازی (VR) Meta را ارائه خواهد کرد و کاربران بسیاری از آن بهره مند خواهند شد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری فروشگاه بی نهایت و به نقل از WABetaInfo، واتساپ در حال کار بر روی یک ویژگی جدید است که به کاربران اجازه می دهد حساب های فعلی واتساپ خود را به دستگاه های Meta Quest VR متصل کنند. Meta، قبلاً با نام فیس بوک شناخته میشد و اخیراً هدست VR Meta Quest 3 را معرفی کرده است که در مقایسه با رقبایی مانند Apple Vision Pro، امکان پیشرفت بسیاری خواهد داشت. تعداد زیادی از کاربران هدست VR برای دسترسی به واتساپ در دستگاه های خود درخواست داده بودند، اما متا تاکنون این ویژگی را در اختیار آنها قرار نداده بود. با این حال، به نظر می رسد که این شرکت در نهایت به این تقاضا پاسخ داده و قابلیت عملکرد واتساپ را در هدست های VR فراهم آورده است.

هنوز چند سوال درباره این توسعه وجود دارد، از جمله جزئیات اینکه چگونه اتصال بین حساب های WhatsApp موجود و دستگاه های VR برقرار خواهد شد، اطلاعات در مورد سازگاری و حفظ رمزگذاری END to END برای ارتباط امن نیز مشخص نشده است. WABetaInfo اعلام کرد که اتصال WhatsApp به Meta Quest هنوز ممکن نیست. زیرا این ویژگی در حال حاضر در مرحله توسعه قرار دارد. احتمالا قابلیت پیوستن حساب های WhatsApp موجود به Meta Quest در یک به روز رسانی آینده این اپلیکیشن در اختیار استفاده کنندگان از نسخه بتا قرار خواهد گرفت.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 268 views بار دسته بندی : رپورتاژ آگهی تاريخ : 19 سپتامبر 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.