مکس بورس قیمت لبنی‌ها ابلاغ شد؟/ بسته پیشنهادی - مکس بورس

درحالی که برخی شایعه کرده بودند که قیمت لبنی‌ها ابلاغ شده اما دبیر انجمن صنایع لبنی آن را تکذیب کرد. براساس اطلاعیه انجمن صنایع لبنی قیمت پیشنهادی دامداران همچنان در حال بررسی است و پس از جلسه با سازمان حمایت قرار است قیمت نهایی اعلام شود.

تسنیم: رضا باکری، دبیر انجمن صنایع لبنی در واکنش به اعلام سقف قیمت ۱۴ محصول پرمصرف توسط سازمان حمایت و افزایش قیمت شیر و محصولات لبنی به تسنیم گفت: تاکنون مصوبه جدیدی مبنی بر افزایش قیمت لبنیات نرسیده و محصولات طبق مصوبه دوم خرداد عرضه می شود.

وی در پاسخ به علت اعلام سازمان حمایت مبنی بر ابلاغ قیمت های جدید به انجمن، توضیح داد: دامداران تقاضای افزایش قیمت هر کیلو شیر به ۲۷۵۰ تومان بوده و اعلام کرده اند فروش ۲۳۹۰ تومانی درب دامداری صرفه اقتصادی ندارد. در شرایط فعلی هم با قیمت ۲۳۹۰ تومان معامله نمی‌شود و با ۲۷۰۰ و ۲۸۰۰ تومان به فروش می رسد . این جریان ، منشاء افزایش قیمت شیر و لبنیات است .

باکری افزود: در پی برگزاری جلسه با دامداران توافق شد ، قیمت ۲۳۹۰ تومانی به سازمان حمایت پیشنهاد شود تا بعد از بررسی و تایید ستاد تنظیم بازار ابلاغ شود. اگر این پیشنهاد تایید شود ، قیمت فرآوره های لبنی نیز توسط سازمان حمایت ، اصلاح می‌شود.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 186 views بار دسته بندی : بورس تاريخ : 29 دسامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.