مکس بورس مقایسه هتل های فردوس مشهد و مشهد مشهد! - مکس بورس

مقایسه هتل های فردوس مشهد و مشهد مشهد!

رزرو هتل در مشهد، یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های مسافران و زائران در سفر به مشهد است؛ ازآنجایی‌که مشهد سالانه پذیرای تعداد زیادی مسافر است در هرچند قدمی شهر مشهد، هتل و اقامتگاه‌های گوناگونی بناشده است و این امر باعث شده مسافران هنگام انتخاب اقامتگاه در میان هتل های مشهد کمی سردرگم شوند؛ بنابراین ما تصمیم گرفتیم دو هتل مطرح فردوس و مشهد مشهد را با جزئیات کامل موردبررسی قرار دهیم.

 

مقایسه هتل فردوس مشهد و هتل مشهد مشهد

هتل فردوس و هتل مشهد هردو از هتل‌های چهار ستاره محبوب در جوار حرم امام رضا هستند که این دو هتل در کسب رضایت مهمانان تاکنون بسیار موفق عمل کرده‌اند؛ اما اینکه کدام‌یک برای اقامت در مشهد مناسب‌تر هستند، بستگی به شرایط خودتان دارد.

ما در این مطلب می‌خواهیم هتل فردوس مشهد و هتل مشهد مشهد را از جنبه‌های مختلف با یکدیگر مقایسه کنیم تا مسافران بتوانند با انتخاب درست بهترین اقامت را در مشهد تجربه کنند.

 

هتل فردوس مشهد

هتل فردوس، ازجمله هتل‌های چهار ستاره اقتصادی است. این هتل در سال ۱۳۸۹، در ۱۰ طبقه و ۹۸ واحد اقامتی متنوع فعالیت خود را آغاز نمود و از همان سال‌های اولیه با ارائه خدمات و امکانات رفاهی مناسب، موردتوجه زائران واقع شد.

 

امکانات واحدهای اقامتی هتل فردوس

امکانات و خدمات درون اتاق‌ها ازجمله مواردی است که در اقامت راحت تأثیر بسزایی دارد؛ از همین رو توصیه می‌شود در هنگام رزرو هتل به امکانات واحدهای اقامتی هتل توجه داشته باشید.

تمامی واحدهای اقامتی هتل فردوس مبله هستند و از امکاناتی همچون یخچال، تلویزیون، کمد لباس، مینی بار غیر رایگان، روم سرویس، صندوق امانات، سیستم تهویه هوا، تلفن داخلی، سرویس بهداشتی فرنگی، لوازم بهداشتی و… برخوردار هستند. با اقامت در هتل فردوس با وعده صبحانه رایگان پذیرایی می‌شوید اما در برخی از واحدهای اقامتی این هتل که اصطلاحاً به آن فولبرد گفته می‌شود، هر سه وعده صبحانه، نهار و شام به‌صورت رایگان سرو می‌شود.

لازم به ذکر است، اغلب اتاق‌های هتل فردوس مشهد دید به کوچه و خیابان دارند اما برخی از واحدها چشم‌اندازی زیبا به گنبد طلایی امام رضا (ع) به ارمغان می‌آورند.

امکانات عمومی هتل فردوس مشهد

هتل فردوس مشهد هر آنچه مسافران برای اقامت راحت نیاز داشته باشند، فراهم کرده است از بهترین امکانات این هتل می‌توان به رستوران، کافی‌شاپ، اتاق بازی برای کودکان، اتاق چمدان، آسانسور، خدمات خانه‌داری، اتاق سیگار، لاندری (خشک‌شویی)، اینترنت در لابی و… اشاره کرد.

چنانچه با ماشین شخصی به مشهد سفرکرده‌اید می‌توانید با خیال راحت هتل فردوس را برای اقامت انتخاب کنید چراکه این هتل دارای پارکینگ رایگان است و امنیت خودرو مسافران را تضمین می‌کند.

امکانات عمومی هتل فردوس مشهد

رستوران هتل فردوس

همان‌طور که گفتیم هتل فردوس با وعده صبحانه از مهمانان پذیرایی می‌کند و دیگر وعده‌های غذایی بر عهده خود مسافران است. در این شرایط وجود رستوران در هتل باعث می‌شود مهمانان برای صرف غذا از هتل خارج نشوند. هتل فردوس دارای یک رستوران با ظرفیت ۲۵۰ نفر است که انواع غذاها و نوشیدنی‌ها در رستوران هتل سرو می‌شود.

امکانات تفریحی هتل فردوس

اگر قصد دارید بیشتر زمان سفرتان را در هتل بگذرانید، می‌بایست قبل از رزرو هتل، امکانات تفریحی هتل را موردبررسی قرار دهید. از امکانات تفریحی هتل فردوس تنها می‌توان به اتاق بازی اشاره کرد و این یکی از نقاط ضعف هتل فردوس است. چنانچه می‌خواهید در طول اقامت خودتان را سرگرم کنید، هتل فردوس مشهد گزینه مناسبی برای اقامت نخواهد.

 

موقعیت مکانی هتل فردوس

هتل فردوس ازنظر موقعیت مکانی در نزدیکی حرم و در خیابان امام رضا که یکی از خیابان‌های اصلی مشهد بشمار می‌رود، واقع‌شده است. این هتل علاوه بر حرم به بازارهای معروف مشهد مثل بازار رضا و مراکز خرید هفده شهریور دسترسی آسانی دارد. فاصله هتل فردوس تا جاذبه‌های مهم شهر مشهد به شرح زیر است:

فاصله هتل تا حرم: ۵ دقیقه پیاده‌روی

فاصله هتل تا بازار رضا: ۷ دقیقه پیاده‌روی

فاصله هتل تا پارک میرزا کوچک خان: ۹ دقیقه پیاده‌روی

فاصله هتل تا موزه آستان قدس رضوی: ۱۲ دقیقه پیاده‌روی

فاصله هتل تا باغ خونی: ۱۳ دقیقه پیاده‌روی

فاصله هتل تا آرامگاه نادرشاه: ۵ دقیقه رانندگی

آدرس هتل: مشهد، خيابان امام رضا، نبش امام رضا ۸

 

 

معرفی هتل مشهد مشهد

هتل مشهد یکی از هتل‌های چهار ستاره باسابقه مشهد می‌باشد که تأسیس آن به دهه ۵۰ برمی‌گردد؛ اکنون شاید فکر کنید هتل مشهد مشهد یک هتل قدیمی با امکانات فرسوده است درصورتی‌که این‌چنین نیست؛ زیرا هتل مشهد آخرین بار در سال ۱۳۹۹ به‌منظور ارتقا کیفیت امکانات هتل، مورد مرمت و بازسازی قرار گرفت.

هتل مشهد با طراحی مدرن در ۱۰ طبقه، مطابق با استانداردهای ملی و جهانی هتل‌ها بناشده است همچنین هدف اصلی این هتل ارائه خدمات و امکانات با بالاترین سطح کیفیت می‌باشد.

معرفی هتل مشهد مشهد

امکانات واحدهای اقامتی هتل مشهد

هتل مشهد درمجموع دارای ۱۴۰ واحد اقامتی متنوع، ازجمله اتاق‌های یک‌تخته، دوتخته، سه تخته، سوئیت‌های یک‌خوابه و… می‌باشد. در همه واحدهای اقامتی هتل مشهد وعده صبحانه به‌صورت رایگان سرو می‌شود اما مسافران می‌توانند با رزرو اتاق‌های فولبرد هتل، از وعده ناهار و شام رایگان نیز بهره‌مند شوند.

هتل مشهد امکانات رفاهی قابل قبولی در اتاق‌ها برای مسافران فراهم کرده است که از بهترین آن‌ها می‌توان به مبلمان، یخچال، میزتحریر، کمد لباس، تلفن داخلی، اینترنت رایگان محدود، سیستم تهویه مطبوع، سرویس بهداشتی فرنگی یا ایرانی، لوازم بهداشتی و… اشاره کرد.

اگر در طول اقامت مدارک و اشیاء ارزشمند همراه خود دارید، نگران امنیت وسایل خود نباشید چراکه تمامی واحدهای اقامتی هتل مشهد دارای صندوق امانات هستند و می‌توانید با خیال راحت وسایل ارزشمندتان را در صندوق امانات نگهداری کنید.

به گفته مهمانان چشم‌انداز زیبای اتاق‌های هتل مشهد جذاب‌ترین بخش اقامت است؛ ازآنجایی‌که این هتل فاصله چندانی با حرم ندارد برخی از واحدها به گنبد طلایی امام رضا (ع) مشرف هستند.

 

امکانات عمومی هتل مشهد

امکانات عمومی هتل یکی از مهم‌ترین فاکتورها در ستاره‌ها یک هتل است؛ به همین دلیل مسافران می‌بایست قبل از رزرو هتل، امکانات هتل را موردبررسی قرار دهند. هتل مشهد مشهد از هتل‌های چهار ستاره مشهور محسوب می‌شود به‌طوری مسافران انتظار بالایی از امکانات این هتل خواهند داشت.

از امکانات عمومی هتل مشهد می‌توان مواردی را همچون به رستوران، کافی‌شاپ با ظرفیت ۱۰۰ نفر، نمازخانه، آسانسور، اتاق چمدان، فروشگاه، آرایشگاه مردانه، لاندری (خشک‌شویی)، اینترنت رایگان در لابی، پذیرش ۲۴ ساعته، ترانسفر رفت‌وبرگشت با هزینه، سالن کنفرانس، خدمات ویژه معلولین و… نام برد. همچنین اگر می‌خواهید اقامت متفاوتی در هتل مشهد تجربه کنید با پرداخت هزینه بیشتر، از خدمات CIP یا همان تشریفات ویژه بهره‌مند شوید.

توجه داشته باشید، به علت طرح محدودیت تردد، در ایام پیک سفر واگذاری پارکینگ به مهمانان هتل مشهد امکان‌پذیر نمی‌باشد.

رستوران هتل مشهد

هتل مشهد مشهد دارای دو رستوران و یک کافی‌شاپ می‌باشند که با بهترین غذاها و نوشیدنی‌ها از مهمانان پذیرایی می‌کند. مسافرانی که هتل مشهد را رزرو می‌کنند، برای صرف وعده‌های غذایی می‌توانند به رستوران اصلی هتل در طبقه منفی یک هتل یا رستوران طلایی در طبقه همکف هتل مشهد مراجعه نمایند.

اگر در طول اقامتتان در هتل مشهد هوس نوشیدنی یا یک دسر کردید، کافی‌شاپ هتل به‌صورت ۲۴ ساعته با انواع دسرها و نوشیدنی‌های سرد و گرم آماده پذیرایی از مهمانان خود می‌باشد.

امکانات تفریحی هتل

هتل مشهد فاقد امکانات تفریحی مثل استخر، باشگاه ورزشی و… است و این را می‌توان مهم‌ترین نقطه‌ضعف هتل دانست. البته به گفته مسافران خدمات بسیار خوب این هتل باعث شده عدم امکانات تفریحی به چشم نیاید. همچنین اگر پر کردن فراغتتان در طول اقامت برایتان اهمیت دارد بهتر است بدانید هتل مشهد با موقعیت مکانی خوبش دسترسی آسانی را به سایر مکان‌های تفریحی مشهد فراهم می‌کند.

موقعیت مکانی هتل

مسافرانی که به هدف زیارت بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) به مشهد سفر می‌کنند، نزدیک بودن محل اقامتشان به حرم برایشان بسیار بااهمیت است چراکه نمی‌خواهند برای زیارت مسافت زیادی را طی کنند. هتل مشهد ازجمله هتل‌های نزدیک حرم بشمار می‌رود و همین امر باعث شده این هتل موردتوجه زائران قرار بگیرد؛ زیرا آن‌ها می‌خواهند در هر ساعت از شبانه‌روز باکمی پیاده‌روی به حرم رفت‌وآمد کنند.

البته همان‌طور که می‌دانید سفر به مشهد تنها یک سفر زیارتی نیست، بلکه حضور قابل‌توجه مسافران باعث شده در مشهد مکان‌های تفریحی بسیار بنا شود. لازم به ذکر است هتل مشهد در نزدیکی ایستگاه مترو بسیج واقع‌شده است که این امر موجب شده مسافران به‌راحتی در سطح شهر تردد کنند.

فاصله هتل تا ورودی باب الرضا: ۳ دقیقه پیاده‌روی

فاصله هتل تا بازار رضا: ۵ دقیقه پیاده‌روی

فاصله هتل تا آرامگاه نادرشاه: ۱۰ دقیقه رانندگی

فاصله هتل تا مسجد گوهرشاد: ۴ دقیقه رانندگی

فاصله هتل تا موزه آستان قدس رضوی: ۹ دقیقه رانندگی

فاصله هتل تا خانه تاریخی داروغه: ۷ دقیقه رانندگی

فاصله هتل تا کاروانسرای بابا قدرت: ۷ دقیقه رانندگی

آدرس هتل: مشهد، خیابان امام رضا، بین امام رضا ۱ و ۳

 

موقعیت مکانی هتل مشهد مشهد

مقایسه هزینه اقامت هتل فردوس و هتل مشهد

این روزها هزینه‌ها نقش مهمی در تصمیم‌گیری‌های یک سفر دارد؛ قطعاً همه ما دوست داریم در سفر به مشهد اقامت ارزان درعین‌حال باکیفیت را تجربه کنیم.

اگر بخواهیم هتل فردوس و هتل مشهد را ازنظر هزینه مقایسه کنیم این دو هتل ازجمله هتل‌های چهار ستاره اقتصادی مشهد شناخته می‌شود که ازلحاظ قیمت تفاوت چندانی ندارند؛ بااین‌حال شما می‌توانید با رزرو آنلاین هتل، از تخفیف ویژه هتل‎ها بهره‌مند شوید.

 

لیست هتل های مشهد – ارزانترین هتل های مشهد

در سایت ایران هتل آنلاین لیست کاملی از تمامی هتل های مشهد با جزئیات کاملی از قبیل نوع خدمات، هزینه، نظرات مشتریان، وعده های غذایی و… تهیه شده است. برای راحتی انتخاب هتل خود در مشهد میتوانید از فیلترهای تعریف شده استفاده کنید. ارزانترین، گران ترین، لوکس ترین و …. جز فیلترهایی هستند که برای لیست هتل های مشهد در سایت ایران هتل آنلاین تعریف شده اند.

 

جمع‌بندی

ما در این مطلب سعی کردیم هتل فردوس و هتل مشهد مشهد را با جزئیات کامل با یکدیگر مقایسه کنیم؛ اما اینکه کدام هتل برای اقامت مناسب‌تر است بستگی به شرایط خودتان دارد؛ اما فراموش نکنید این دو هتل در طول فعالیتشان، با ارائه بهترین امکانات مورد رضایت مسافران بوده‌اند.

 

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 118 views بار دسته بندی : رپورتاژ آگهی تاريخ : 23 جولای 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.