مکس بورس موج‌های تکنیکال در راه بورس - مکس بورس

همان‌طور که پیش‌بینی شده بود استراحت در نمادهای فلزی-معدنی آغاز شده و این گروه پس از رشدهای ممتد شاید نیاز به سیگنال‌های جدیدتری هستند. در این میان، سایر گروه‌هایی که پیش‌تر بر جذابیت تکنیکالی آنها تاکید شده بود در کانون توجه معامله‌گران قرار گرفتند.

در این میان، نمادهای گروه غذایی از روز گذشته با اقبال خریداران مواجه شدند و امروز نیز بسیاری از آنها با صف خرید همراه شدند. در میانه معاملات امروز نیز، گروه سیمانی در اغلب نمادها با افزایش تقاضا همراه شد. این امر موجب شد تا در لحظه تنظیم این گزارش بخش مهمی از نمادهای این گروه نیز صف خرید شوند.

پیش از این گروه‌هایی مانند خودرو، قندی و رایانه‌ای نیز اصلاح نسبی را تجربه کرده بودند که شاید گزینه بعدی این موج‌های تکنیکالی باشند. با این حال باید در نظر داشت سه گروه مزبور در سال جاری بازدهی مناسبی داشته و احتمالا فروشنده‌های بالقوه بیشتری داشته باشند. در گروه خودرو ابهام بازگشایی نماد معاملاتی سایپا نیز می‌تواند مزید بر علت باشد تا تحرکات تکنیکالی سرکوب شوند.  

در این شرایط باید امکان بازگشت خریداران به سمت گروه‌های فلزی را نیز در نظر گرفت. اگر بازارهای جهانی روند فعلی و ثبات در قیمت‌های کنونی را حفظ کنند، احتمالا مجددا تقاضا در این گروه افزایش می‌یابد. بنابراین، کوتاه‌مدت بودن این موج‌های تکنیکال یکی از ریسک‌های مهم صنایع مزبور محسوب می‌شود.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 173 views بار دسته بندی : بورس تاريخ : 18 مارس 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.