مکس بورس نقاط درخشان درآمد بورسی‌ها در شهریور (بخش دوم: چهارشنبه) - مکس بورس

عملکرد فروش شرکت‌ها در شهریورماه در حال انتشار روی کدال است. بازه سنجش اولیه عملکرد شرکت‌های بورسی توسط «دنیای بورس» ۷ شاخصه کیفی را در برمی‌گیرد. در این گزارش عمده شرکت‌هایی آورده شده‌اند که بهترین عملکرد را در مقایسه با بهار و ماه گذشته در گزارش‌های منتشرشده چهارشنبه به ثبت رسانده‌اند.

دنیای بورس: در ادامه عملکرد ماهانه شرکت‌ها به صورت کیفی بررسی شده است. هدف از جدول زیر مقایسه عملکرد شرکت‌ها با دوره‌های گذشته است تا به این ترتیب بتوان در مقایسه‌ای ساده برآورد جدیدی از سودآوری این شرکت‌ها به دست آورد. درآمد شرکت‌ها فروش شرکت‌ها منتشر شده است و در شرایط کنونی با حدث هزینه‌ها می‌توان برآورد مناسب از سودآوری را به دست آورد. این گزارش عملکرد ماهانه روز چهارشنبه تا ساعت ۱۹ آورده شده است.

وضعیت نرمال به شرایطی گفته می‌شود که اختلاف عملکردی در بازه ۵- تا ۵ درصد قرار گرفته باشد. در مرحله بعد در وضعیت کمی خوب و کمی ضعیف قرار می‌گیریم. این صفت کیفی به اختلاف عملکرد بین ۵ تا ۱۵ درصد در بازه مثبت و منفی اطلاق می‌شود. بازه ۱۵ تا ۳۰ درصد مثبت را با صفات خوب و بازه ۱۵- تا ۳۰- درصد را با صفت کیفی ضعیف مشخص کرده‌ایم و در نهایت بازه تغییر بیشتر از ۳۰ درصد و کمتر از ۳۰- درصد با توصیفات خیلی خوب و خیلی ضعیف مشخص شده‌است.

 

 

نگاهی به گزارش‌های ماهانه شهریور (قسمت اول)

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 246 views بار دسته بندی : بورس تاريخ : 31 دسامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.