مکس بورس پیش بینی بورس امروز | انتظارات خرید - مکس بورس

امروز دادوستدها هم در حالی با همچنان با موج پول های حاضر در بازار تعیین کننده خواهد بود که با نوسان اندک بازارهای جهانی، باید در انتظار میزان تقاضای خرید بود.

دنیای بورس | رفتار بازار در روز گذشته از تداوم تقاضای خرید حکایت داشت. به عبارت دیگر روند معاملات در روزهای گذشته نشان داد تا زمانی که اتفاق بنیادی مهمی رخ ندهد، شاید روند صعودی شاخص‌کل متوقف نشود. نیم نگاه سهامداران به دیگر بازارهاست و با این فرض که رشد قیمت دلار به نفع کلیت بازار است، تا زمانی که روند صعودی نرخ ارز ادامه داشته باشد، دماسنج بازار سرمایه هم سبزپوشی خود را ادامه خواهد داد.

از سوی دیگر صف خرید سنگینی که روی برخی از نمادها به خصوص «خساپا» و «خودرو» تشکیل می‌شود نشان میدهد هیجان خرید زیادی در بازار وجود دارد. برآیند جریان ورود و خروج پول به بازار نیز نشان می‌دهد حتی در روزهایی هم که بازار در صف فروش قفل بود، نقدینگی قابل توجهی از بازار خارج نشده و موج دیگری از نقدینگی به بازار سرمایه تزریق شده است.

با توجه به این مسائل امروز نیز انتظار داریم روند مثبت بازار ادامه داشته باشد. نمادهای لیدر در گروه های مختلف همانند «فولاد»، «شپنا»، «خودرو» ،«خساپا»، «وبصادر» و … با تقاضای قابل توجه همراه خواهند بود و تا زمانی که صف خرید این نمادها پابرجا بماند، کلیت بازار نیز روند صعودی خواهد داشت.

 

نوسان اندک بازارهای جهانی

بازگشایی این هفته بازارهای جهانی با نوسان اندک همراه بود و نسبت به هفته گذشته، رشد یا افت قابل توجهی دیده نمی شود. هر اونس طلا در محدوده ۱۷۸۲ دلار در حال نوسان است. چند هفته‌ای است که طلا پشت سد مقاومت ۱۸۰۰ دلاری قرار گرفته و در صورت شکست آن، روند صعودی این فلز گران بها ادامه خواهد داشت. هر بشکه نفت برنت در محدوده ۴۳ دلار در حال معامله است که نسبت به هفته گذشته نوسان محسوسی نداشت. مس، روی و آلومینیوم نیز در بازگشایی بازارهای جهانی افزایش اندکی داشته‌اند. وضعیت بازارهای جهانی نشان می‌دهد فعالان اقتصادی نسبت به آینده کرونا و زمان بازگشت اقتصادهای بزرگ همچنان تردید دارند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 215 views بار دسته بندی : بورس تاريخ : 4 سپتامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.