مکس بورس پی‌وی‌سی در اوج قیمت پنج‌ ماه اخیر - مکس بورس

قیمت پی وی سی در این هفته باز هم سیری صعودی را در بازارهای آسیایی پشت سرگذاشت و به بالاترین سطح در پنج ماه اخیر رسید.

پلاتس: پیشنهاد فروش محموله های ماه سپتامبر از سوی تولیدگنندگان پی وی سی در هفته گذشته به بازارها اعلام شد و در این هفته شاهد بودیم که بسیاری از خریداران با افزایش قیمت این محصول موافقت کردند.

با این وجود افزایش قیمت مورد پذیرش از سوی خریدران پایین‌تر از مقادیر مطرح شده از سوی فروشنگدان بود چرا که در برهه کنونی تقاضا در بازار نقدی کمی نسبت به هفته‌های گذشته ضعیف‌تر شده است.

در این میان برخی خریدران کماکان از قبول قیمت‌های کنونی سر باز زده‌اند و امید دارند در هفته‌های پیش رو موفق به خرید در قیمت‌های پایین‌تر شوند. بعضی از معامله گران اعتقاد دارند با در نظر گرفتن سطح کنونی تقاضا در بازار پی وی سی، فروشندگان موفق نخواهند شد تمام محصول تولیدی خود را در ماه سپتامبر به فروش برسانند و همین امر نیز به پایین آوردن سطح قیمت‌ها منجر می شود.

بدین ترتیب هر تن پی‌وی‌سی در قراردادهای سی اف آر چین در هفته منتهی به چهارشنبه گذشته با افزایشی ۱۵ دلاری در سطح ۹۳۵ دلار قرار گرفت. این قیمت در پنج ماه اخیر بی سابقه بوده است. قیمت در قراردادهای سی اف آر جنوب شرق آسیا ۳۰ دلار بالا رفت و به ۹۲۰ رسید. در قراردادهای سی اف آر هند این محصول بدون تغییری ملموس در سطح ۹۸۰ دلار معامله شد.

 

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 190 views بار دسته بندی : بورس تاريخ : 18 مارس 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.