مکس بورس کشف قیمت ثامید در بورس تهران - مکس بورس

کشف قیمت ثامید

به گزارش پرشین بورس، امروز چهارشنبه مورخ ۲۲ مردادماه، تعداد ۵ میلیارد و ۲۹۷ میلیون و ۵۵۰ هزار سهم معادل ۱۵ درصد از سهام شرکت توسعه و عمران امید با نماد ثامید به قیمت هر سهم ۱۷۵۰ ریال در بورس تهران عرضه اولیه و کشف قیمت شد. در ادامه مطلب همراه ما باشید.

کشف قیمت ثامید

به گزارش پرشین بورس، در روز چهارشنبه مورخ ۱۹ /۰۶ / ۱۳۹۹   تعداد ۵ میلیارد و ۲۹۷ میلیون و ۵۵۰ هزار سهم معادل ۱۵ درصد از سهام شرکت توسعه و عمران امید” به عنوان پانصد و چهل و هشتمین شرکت در فهرست شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران در بخش “فعالیت های مربوط به املاک و مستغلات” گروه وطبقه”فعالیت های فعالیت های مربوط به املاک و مستغلات با مالکیت شخصی و اجاره ای”در فهرست نرخ‌های بازار دوم و در نماد ” ثامید ” به شیوه ثبت سفارش جهت کشف قیمت و عرضه اولیه شد.

براساس این گزاش، تعداد ۴ میلیارد و ۲۳۸ میلیون و ۴۰ هزار سهم در روز جاری جهت عرضه به عموم و تعداد ۱ میلیارد و ۵۹ میلیون و ۵۱۰ هزار سهم جهت عرضه به صندوق های سرمایه گذاری در روز معاملاتی شنبه مورخ ۲۲ / ۰۶ / ۱۳۹۹، جمعا معادل ۱۵ درصد از سهام شرکت “توسعه و عمران امید” با (نماد ثامید) به قیمت هر سهم ۱۷۵۰ ریال در بورس تهران کشف قیمت و معامله شد.

همچنین با عرضه اولیه این شرکت در بورس تهران (عضو هیات مدیره فدراسیون بورس های اروپا-آسیایی (فیاس))، تعداد شرکت های فعال در بورس به ۳۴۳ شرکت رسید و به ارزش بازار بیش از ۶۱ هزار و ۸۰۴ میلیارد ریال افزوده شد.

گفتنی است شرکت “توسعه و عمران امید” با (نماد ثامید) با ثبت بیش از ۵ میلیون و ۱۸۰ هزار کد معاملاتی در این عرضه اولیه شرکت کردند و حداکثر تعداد ۴۶۵ سهم به هر کد معاملاتی اختصاص یافت.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 386 views بار دسته بندی : اخبار بورس تاريخ : 12 سپتامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.